Internet stvari kao kreativan patchwork mogućnosti sutrašnjice

2018-10-24T14:01:24+02:00

Recenzija prvog regionalnog Bug IoT Foruma Poznati hrvatski IT-ovac, Bug-ovac, libertarijanac, intelektualac i još svašta nešto - Oleg Maštruko, napravio je početkom ovog tjedna, 15. listopada 2018. godine, u dvorani Kaptol Butique Cinema, revolucionaran događaj. Tijekom pola dana, koliko je trajalo, bio je direktor i jedan od organizatora IoT foruma. Ne bi to bila toliko važna stvar da se nije radilo ne samo o prvoj hrvatskoj, nego i o prvoj regionalnoj konferenciji na temu internet stvari (Internet of Things) od ... PROČITAJ VIŠE

Internet stvari kao kreativan patchwork mogućnosti sutrašnjice2018-10-24T14:01:24+02:00

Tko odabire umjetnost u Švedskoj i gdje im je duša?

2016-10-16T20:09:25+02:00

"Vratite nam poeziju" - mantrala sam to u sebi u četvrtak čitav dan, nakon što mi je šef na poslu uzgred spomenuo tko je dobio Nobela za književnost. Bob Dylan. Iako nam je tema umjetnosti draga, nismo imali puno vremena za raspraviti o tome. Nema smisla previše ni raspravljati jer je nagrada ionako dodijeljena. Kakogod, tu vijest do kraja dana nisam mogla izbaciti iz glave. Ni prekjučer. Ni jučer. A ni danas. Vratite nam poeziju. "Dylan. Bob Dylan." - zvonilo mi ... PROČITAJ VIŠE

Tko odabire umjetnost u Švedskoj i gdje im je duša?2016-10-16T20:09:25+02:00
  • slavoj_zizek

Slavoj Žižek: Solidarnost je moguća, ali kroz osobnu borbu

2017-12-23T10:10:12+02:00

Gostovanje Slavoja Žižeka u zagrebačkom HNK-u u sklopu Filozofskog teatra Filozofija Sloveniji diže rejting Slavoj Žižek suvremeni je filozof svjetskog glasa čije teorije i tvrdnje uglavnom i sama zagovaram. Za mene se radi o najzanimljivijem intelektualcu kojeg je Slovenija iznjedrila u posljednja dva stoljeća, možda i ikad. Da ga uspoređujem s radom filmskih režisera, bio bi to Woody Allen, a da povlačim paralelu s književnicima, bio bi to Michel Houellebecq. Alenovsko Žižek ima brzinu izlaganja, vrlo veliku prijemljivost svim temama ... PROČITAJ VIŠE

Slavoj Žižek: Solidarnost je moguća, ali kroz osobnu borbu2017-12-23T10:10:12+02:00

Eksperimentalno, decentno i urbano

2015-11-23T03:25:15+02:00

Recencija koncerta Roisin Murphy, Hartera, Rijeka, 13. 6. 2008. Koncertom izvanredne britanske pop, elektro i još pokojeg stila dive - Roisin Murphy, festival Hartera i ove je godine, četvrti put, potvrdio svoju kvalitetu. Fotografija s "Overpowered" turneje Nakon što su tog 13. lipnja do 23:30h veliku pozornicu zagrijale distance elegantne dame iz grupe Client s ponešto blagog sado-mazo ozračja u svom nastupu, pozornica je bila spremna za zvijezdu večeri - Roisin. Rozika, kako ju od milja zovem, izazvala je ... PROČITAJ VIŠE

Eksperimentalno, decentno i urbano2015-11-23T03:25:15+02:00

Dance is not dead

2016-01-12T16:28:30+02:00

Recenzija Madonninog albuma Confessions on a Dance Floor Radi se o Madonninom desetom po redu studijskom albumu Potaknuta jednim od novijih izdanja u svjetskoj glazbenoj produkciji, Madonninim albumom Confessions On The Dancefloor izašlim sredinom studenoga sada već minule godine, dobila sam poriv pisati o glazbi koje sam veliki konzumator. A kao zaljubljenica u novovjeku plesnu glazbu, dajem si pravo reći da je Madonnin novi album – odličan. Poplava dancea zadesila je svijet krajem osamdesetih i početkom devedesetih godina. ... PROČITAJ VIŠE

Dance is not dead2016-01-12T16:28:30+02:00
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial